Bir Varmış Bir Yokmuş...


Böyle başlayınca uzun bir hikaye anlatacakmışım izlenimi verdiğimin farkındayım.Aslında uzun bir hikaye ama elimden geldiğince kısaltacağım..Kimden mi bahsediyorum tabiki Acun ILICALI.Gerçekten yaptığı yarışmaların bazıları saçma olsa da insanları ekrana kilitlemeyi başarıyor.Hayat hikayesi de hiç iç acıçı değil.Çok başarısız bir öğrencilik hayatı,üniversiteyi bitirememek ve bir kot dükkanını açıp ticarete atılmak.Bu esnada daha genç yaşta ailesini bir trafik kazasında kaybetmek.Bunlar benim bahsetmek istediğim şeyler değil ama yine de ekleyeyim dedim.Benim bahsetmek istediğim bir markalaşma hikayesi.Acun ailesini kaybettikten sonra bir tanıdığı vasıtasıyla İlker YASİN'le tanışmış.Futbol bilgisi sayesinde onu etkilemiş ve düşük bir maaşla spor muhabirliğine başlamış.Beşiktaşlı futbolcularla yaptığı komik ve samimi röportajlar herkesin ilgisini çekmiş ve oradan da televoleye transfer olmuş.Televolede de devamlı yurtdışını gezip eğlenceli röportajlar yapmış.bu ilerleyişin sonu 2005'te Acunmedya'yı kurmasıyla devam etmiş.Nereden nereye değil mi?resmen kendi markasını yaratmış.Memleketimize getirdiği yarışmaların kendi imali olmadığını bilmeyen yoktur.Hepsi yurtdışından telif hakları alınıp yayınlanan yarışmalar.Hatta kendisi de bu yarışmaları getirme fikrinin Televole ve Acun Firarda programları sayesinde yurtdışında izlediği kanallardan ilham alarak geldiğini belirtiyor.Şimdi burda aklımıza bir soru geliyor.İyi de bu tip yarışmaları başka birisi de getirip yine aynı popülerliği yakalayamaz mıydı?Burda da Acun'un sempatikliği ve samimi görünüşü ön plana çıkıyor.Örneğin çoğu insanın oturup Var mısın Yok musun'u bir dizi mantığıyla izlemesini anlamış değilim.Ortada hiçbir bilgi sorusu yok ayrıca elin adamının kazandığı paradan bana ne.Ama öyle bir ciddiyetle izleniyor ki sanki kutuları izleyenler açıyor:)Burdan anlıyoruz ki Acun işini iyi yapıyor.Ayrıca yaptığı ve çok takdir gördüğü birşey daha da hayır için bazı zamanlarda yarışmanın gelirini ihtiyacı olan kurum ya da kişilere bağışlaması.Artık bunu da topluma yalakalık için mi yapıyor ya da gerçekten yardım amaçlı mı yapıyor orasını ben bilmem.En azından yapıyor olması önemli olan.Şimdi benim aklıma takılan tek soru şu:''çok gezen mi bilir çok okuyan mı?''İşte Acun sayesinde bu sorunun cevabını artık veremiyorum:)...

2 yorum:

onur çopur dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
onur çopur dedi ki...

bu blogu yazan onur çopur

Yorum Gönder