müşteri herzaman haklıdır..



Burger King çoğumuzun vazgeçilmezidir sanırım. Nerede yemek yiyelim sorusuna kısa ve hızlıca verilen cevap burger' gidelim olur. Hatta o derece ki sabah gözümüzü açtığımızda ev tam takırsa yine aynı şeyle sonuçlanır sorular hadi burger' a.. yine burger aşkıyla yanıp tutuştuğumuz günlerden biriydi sevgili kardeşim ve ben arkadaşlar gittik siparişlerimizi werdik afiyetle yedikten sonra evimize döndük. Sevgili kardeşim 50 tl verip para üstünü almadığının farkına 1 gün sonra varır. agora burger king i arayıp durumu anlattıktan sonra kasalarında 40 tl fazla paranın çıkıp çıkmadığına ve aynı zamanda durumu kameralarda takip etmelerini rica etti. Müdür bir yarım saat sonra tekrar bize döneceğini söyleyip telefonu kapattı ve tekrar bize döndüklerinde kasada herhangi bir fazlanın çıkmadığını belirttiler. bunun üstüne kardeşim kamera kayıtlarına bakıp emin olmalarını söyler bunun karşısında aldığımız cevap ikimizde şaşırttı. kayıtlara bakmalarına gerek olmadığını para üstünü uygun olduğumuz zaman gelip alabileceğimizi söylediler. siz yinede kamera kayıtlarına bir bakın dediğimizde Siz eminseniz doğrudur efendim kayıtlara bakmamıza gerek yok diye tekrarladıktan sonra nezaman istersek gelip para üstünü alabileceğimizi söyledi. Burger king in müşteriye verdiği değeri yakınen görüyorduk müşteri memnuniyetinin onlar için nekadar önemli olduğunu duyuyorduk fakat bu olayla müşteri odaklı çalıştıklarına birerebir tanık oldum müşteri herzaman haklıdır sözünün doğruluğunuda böylelikle kanaat getirmiş olduk..












4 yorum:

onur ozten dedi ki...

Gercekten gozlerim yasardi su anda.Ben de bircok firmanin Burger King gibi sadece atip tuttuklarini sanirdim musteri her zaman haklidir jargonuyla sirketlerinde fakat Burger King gercekten de sozunun eriymis yedigimiz whooperlara verdigimiz paralar helal olsun diyorum ama acaba bir 50 ytl ustu bizim arkadas da kaybetmis miydi yahu jejeje

cagatayHan dedi ki...

şimdi hatırladım ben de paramın üstünü almadım yaa:)

onur ozten dedi ki...

Blog Ilknur BAYRAK tarafindan yazilmistir.

Blogger dedi ki...

Anybody here needs a FREE BURGER KING GIFTCARD?

Yorum Gönder