Tek Takım,Tek Yürek,Tek Hat

   Son dönemlerde futbol kulüplerimizin şirketleşme yolundaki rekabetleri giderek artıyor.Önce stadyum çalışmalarıyla gelirleri arttırma yoluna giden kulüplerimiz, borsada da kıyasıya rekabet içerisindeler.Çeşitli ürünlerini de store'ları aracılığıyla daha profesyonelce pazarlamaya başlayan büyükler ürün yelpazelerine son olarak cep telefonu hatlarını eklediler.
  İlk önce Fenercell'i tanıdı taraftarlar.Futbolcularının ellerinde cep telefonu yardımıyla paslaşarak Carlos'a gol attırırkenki eğlenceli replikleriyle hafızalarımıza kazındı.Ancak ne yazık ki bununla kaldı.Çok geçmeden Galatasaray'ın da 
böyle bir proje üzerinde çalıştığı ortaya çıktı ve çok hızlı bir biçimde 
GSMobile ile yanıt verdi Fenercell'e.
  Galatasaray'ın ilk bakışta telefon operatörü olayına daha bir ciddi yaklaştığı apaçık ortada.Ardı ardına oynayan televizyon reklamları rakibine oranla daha profesyonelce hazırlanmış ve daha çok ekranlarda kaldı.Ayrıca internet reklamcılığını çok daha fazla kullandıklarını kolaylıkla gözlemleyebiliriz.GSMobile sahiplerine sağladığı avantajlar açısından da farkını ortaya koyuyor.Adnan Polat'ın deyimiyle halihazırda 10 Bin üyeye ulaşmış olan GSMobile bu rakamı 1 milyona taşıyabilirse yıllık getirisi 25 milyon dolar civarında olacak ve verilen emekler karşılığını almış olacak.
  Sonuç olarak çok büyük bir müşteri potansiyeline sahip olan futbol kulüplerimiz şayet başarılı pazarlama stratejileri geliştirirlerse çok büyük gelirler elde edecekleri yeni yeni yollar bulmalarının işten bile olmayacağını söyleyebiliriz.

1 yorum:

onur ozten dedi ki...

Blog Cagatay CULHA tarafindan yazilmistir.

Yorum Gönder