En Keyifli Yolculuk

   Memleketimin buradan otobüs yolculuğuyla 17 saat uzaklıkta olması ve uçak seferlerinin de çok sık olmaması beni ister istemez yakın bir ilişki içerisine soktu otobüslerle.Üstüne üstlük sık sık yaptığım Ankara yolculukları da cabası.Otobüsten tam olarak midemin bulanmaya başladığı bir dönemde tanıştım Anadolu Ulaşım'la.Kütahya'dan İzmir'e dönüş yolculuğundaydım.Otobüse girer girmez ferahlığıyla farklı bir hava veriyordu.Güleryüzlü personeli yarım kalan kola bardağımın üzerini tamamlayıp gülümsediğinde işte bu dedim.İstenirse farklı olunabilirmiş.

  Üzerinden 2 sene geçti ve Anadolu beni hiç ama hiç yanıltmadı yenilediği filosuna eklediği son teknoloji ürün
ü Neoplan otobüsler ve en önemlisi Digikoltuk uygulaması yolculuğu benim için yeniden bir zevk haline getirdi.Nasıl getirmesin ki?İnteraktif kanal, yol kamerası, 8 TV kanalı, 3 radyo kanalı, 3 film kanalı ve 138 oyun gibi baş döndürücü imkânlar sağlıyorlardı.
 

  Ben bu uygulamayı çok büyük bi ekstra olarak görürken onlar bunun kendileri için bir standart olduğu konusunda ısrar ediyorlardı ve bunu yepyeni bir uygulamayla ispatladılar.
 
Yeni uygulamanın adı 2+1.Bu isim koltukların diziliş biçiminden alınmış zirâ bir tarafta tek diğer yanda ikili koltuklar bulunuyor.Tabiki bu koltuklar da digi olanlardan.Edge hızında internet, 128 adet kiralık bilgisayar oyunu ve kiralık laptoplar da yolcuların hizmetinde.İnternet ve laptop güzel de ya priz ne olacak diye soranları duyar gibiyim.Bu sorunun yanıtı da yine Anadolu'dan geldi ve beni şaşırtmadı.Bu otobüslerde 220 v priz de her koltukta standart.
  

Ayrıca uyku gözlüğü, yastık servisi ve meraklılarına demleme çay ile Türk kahvesi sunma imkânları da mevcut.
  Söylenecek hiç bir şey yok.Komşumuz Uşak'ın firması kendiyle yarışıyor ve hepimizi gururlandırıyor.Teşekkürler Anadolu...İyi ki varsın...

1 yorum:

onur ozten dedi ki...

Blog Cagatay CULHA tarafindan yazilmistir.

Yorum Gönder